Skip to content

شرکت خدمات سئو

یک شرکت خدمات سئو، خدمات بهینه سازی موتور جستجو را برای کمک به مشتریان برای دستیابی به رتبه های بالاتر در نتایج جستجوی مرتبط ارائه می دهد که می تواند میزان ترافیک و درآمد حاصل از جستجو را افزایش دهد.

شرکت خدمات سئو چیست؟

یک شرکت خدمات سئو به شما کمک می کند تا وب سایت خود را بهینه کنید تا دید خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید و از طریق جستجو ترافیک مرتبط بیشتری را برای وب سایت خود کسب کنید.

شرکت خدمات سئو شرکتی است که با مشاغلی مانند شما شریک می شود تا بازدید شما را در موتورهای جستجو افزایش دهد. افزایش بازدید در موتورهای جستجو به این معنی است که ترافیک بیشتری به وب سایت شما وارد می شود و در نهایت منجر به فروش بیشتر می شود. ساخت یک وب سایت تنها یک گام در مسیر طولانی برای حفظ یک وب سایت موفق و پر تاثیر است. پیوستن به یک شرکت برتر در زمینه خدمات سئو می تواند به رشد کسب و کار شما و کسب درآمد بیشتر کمک کند.

آیا می‌خواهید درباره شرکت‌های سئو، کارهایی که انجام می‌دهند و اینکه چگونه می‌توانید مناسب برای کسب و کار خود پیدا کنید، بیشتر بدانید؟ به خواندن ادامه دهید.

شرکت خدمات سئو
کار شرکت خدمات سئو

یک شرکت خدمات سئو چه کاری انجام می دهد؟

هدف شرکت های سئو بهبود بازدید وبسایت شما در نتایج جستجو است تا کسب و کار شما بتواند ترافیک و درآمد بیشتری از جستجو جذب کند. بهبود دید جستجو شامل وظایف متعددی برای شرکت‌های سئو می‌شود، از جمله تحقیقات کلمات کلیدی، ساخت لینک، تولید محتوا و موارد دیگر.

خدمات شرکت سئو
خدمات شرکت سئو

خدمات یک شرکت سئو شامل چه مواردی است؟

تجزیه آیتم های اقدامی که یک شرکت سئو در حال کار بر روی آنها است می تواند دشوار باشد. هر شرکتی متفاوت عمل می کند و هر کمپین نیز منحصر به فرد است، بنابراین متغیرهای زیادی وجود دارد. با این اوصاف، بسیاری از تاکتیک‌ها در بین شرکت‌ها و کمپین‌ها مشابه هستند.

ما یک نمای کلی از کارهایی که یک شرکت خدمات سئو انجام می‌دهد و سؤالات کلیدی که باید بپرسیم، گردآوری کرده‌ایم:

تجزیه و تحلیل  وب سایت و بازار هدف

وب سایت شما در حال حاضر چقدر خوب عمل می کند؟
چه چیزی برای رقبای شما خوب کار می کند؟
مخاطب هدف شما چه کلمات کلیدی را جستجو می کند؟
با توجه به بودجه سئوی شما چه نتایج معقولی باید انتظار داشت؟

ایجاد تغییرات در سئوی صفحه

آیا عنوان صفحه و توضیحات متا بهینه شده است؟
آیا محتوای وب سایت شما واضح، مختصر و سئو دوستانه است؟
آیا صفحات برای کلمات کلیدی و مضامین مناسب بهینه شده اند؟

تغییرات سئوی خارجی

آیا پیکربندی سرور شما به درستی کار می کند؟
سرعت وب سایت شما چقدر است؟
آیا وب سایت شما امن است و UX خوبی ارائه می دهد؟

ارتباط شفاف و به روز رسانی های مکرر

هر چند وقت یکبار گزارش سئو دریافت خواهید کرد؟
چه چیزی در گزارش های سئو گنجانده شده است؟
اهداف کمپین مورد توافق شما چیست؟
چگونه شرکت سئوی شما به طور مرتب تغییرات کسب و کار را به روز می کند؟

تولید محتوا

فرصت های محتوای موجود برای سایت شما چیست؟
چه نوع محتوایی برای بازار هدف شما بهتر عمل می کند؟
چگونه می توانیم اطمینان حاصل کنیم که محتوا سئو پسند است؟
آیا محتوای وب سایت حاوی فراخوان های قوی برای اقدام است؟

انجام انواع  آزمایش ها

چگونه می توانیم از داده ها برای تصمیم گیری استفاده کنیم؟
چه مناطقی از سایت را می توانیم A/B تست کنیم؟
کدام عبارات کلیدی بازدیدکنندگان را به اقدام وادار می کند؟
زمینه های فرصت جدید/آینده کدامند؟

این شش حوزه یک نمای کلی از نقاط کانونی کلیدی بسیاری از شرکت‌های سئو و برخی از سوالاتی را ارائه می‌دهند که باید به طور مرتب با شریک سئوی خود در مورد آنها صحبت کنید.

در حالی که شش نکته کلیدی ما مفید هستند، هیچ کمپینی را نمی توان به یک لیست ساده خلاصه کرد و کمپین های سئو موفق به بهینه سازی مداوم برای رسیدن به بهترین نتایج نیاز دارند.

همیشه می توانید ترافیک بیشتری را جذب کنید و پتانسیل تبدیل ترافیک سایت موجود را افزایش دهید. یک شرکت سئو خوب یک فرآیند پیگیری قوی خواهد داشت که امکان آزمایش مداوم، تنظیم و اصلاح استراتژی پشت کمپین و وب سایت شما را فراهم می کند.  الگوریتم های موتور های جستجو دائما در حال تغییر هستند و کمپین سئوی شما باید تا حد امکان سریع عمل کند.

مطمئن شوید که یک شرکت خدمات سئو را پیدا کنید که بتواند به سرعت تجارت شما حرکت کند.

خدمات شرکت سئو
مزایای خدمات شرکت سئو

مزایای کار با یک شرکت سئو

کار با یک شرکت خدمات سئو مزایای زیادی برای کسب و کار شما دارد. در اینجا سه ​​روش شناخته شده برای یک شرکت SEO می تواند به شما کمک کند:
1 – بهبود نتایج موتور جستجوی شما

یک شرکت سئو قوی بهترین دوست شما در افزایش رتبه موتورهای جستجو خواهد بود. با دانش، استراتژی ها و ابزارهای فعلی، یک شرکت سئو می تواند وب سایت شما را برای افزایش اعتبار آن در موتورهای جستجو بهینه کند.

اولین قدم برای یک آژانس سئو، انجام تحقیقات کلمات کلیدی است. این مرحله از فرآیند سئو بسیار مهم است زیرا هدف قرار دادن کلمات کلیدی مناسب می تواند مخاطبان مناسب را به وب سایت شما جذب کند. پس از این مرحله، آنها همچنین معماری سایت شما را بهینه می کنند تا به موتورهای جستجو اجازه دهند نتایج وب سایت شما را بخزند. این بدان معناست که موتورهای جستجو می توانند صفحات وب سایت شما را ببینند.

شرکت سئوی شما می‌تواند تغییراتی را که در طراحی و محتوای سایت شما لازم است را بیابد تا به رتبه‌بندی موتور جستجوی شما کمک کند و به شما کمک کند این شانس‌ها را به طور موثر پیاده‌سازی کنید. به طور خلاصه، هرچه برای کلمه کلیدی مورد نظر خود رتبه بالاتری کسب کنید، مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید کرد که شانس بالایی برای تبدیل شدن به مشتری شما خواهند داشت.

2 – جذب مخاطب هدف مناسب

کلمات کلیدی با هدف بالا کلمات کلیدی هستند که مخاطبان شما ممکن است جستجو کنند و نشان دهند که آنها واقعاً به آنچه شرکت شما ارائه می دهد علاقه مند هستند. هدف یک شرکت سئو نیز این است که کلمات کلیدی با هدف بالا را مورد بررسی قرار دهند.

طبق گزارش Moz، صفحه اول گوگل 71 درصد از کلیک‌های ترافیک جستجو را به خود اختصاص می‌دهد و در سال‌های اخیر به 92 درصد افزایش یافته است. گوگل در نشان دادن آنچه که به دنبال مردم هستند واقعا خوب است. به عبارت دیگر، اگر محتوای خود را با قصد و نیت افراد مطابقت دهید، ترافیک با کیفیت زیادی دریافت خواهید کرد.
3 – نتایج قابل پیگیری برای اندازه گیری

اگرچه رتبه بندی برای کلمات کلیدی با هدف بالا جوهر سئو است، اما مهم است که بدانید نتایج از کجا می آیند. به این صورت است که می‌توانیم اضافه‌کاری کلمات کلیدی خاص را بهینه کنیم و بیشتر روی آن تمرکز کنیم. سئو به راحتی قابل پیگیری است که واقعاً می تواند به شما در بهبود در طول زمان کمک کند.

مهم نیست که یک شرکت سئو در گذشته چه کاری انجام داده است، آژانس سئو جدید شما می تواند به شما در ایجاد نتایج قوی کمک کند. در واقع، شما می توانید از شرکت سئوی خود بخواهید تا گزارشی ماهانه از پیشرفت های رتبه بندی شما، کلماتی که برای آنها رتبه بندی می کنید و بسیاری موارد دیگر برای شما ارسال کند!

این می تواند برای درک بیشتر مواردی که افراد وقتی می خواهند درباره شرکت شما بیشتر بدانند و همچنین اینکه به دنبال چه چیزی می گردند بسیار مفید باشد.

با درخواست از شرکت سئوی خود برای یک گزارش تحلیلی ماهانه در مورد کمپین های سئوی خود، می توانید بهتر درک کنید که چگونه خدمات سئو برای کسب و کار شما ارزش ارائه می کند.

مهم است که از شرکت سئوی خود بخواهید که چنین اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهد زیرا نتایج شما را به تفکیک ارائه می دهد. این به شما امکان می دهد تا بدانید که آیا نتایج رضایت بخشی برای برند خود ایجاد می کنید یا خیر. ممکن است حجم ترافیک، رتبه بندی کلمات کلیدی، منابع ترافیک، درآمد تولید شده و موارد دیگر را بیابید.

چه زمانی باید یک شرکت سئو را استخدام کنید؟

مهم نیست اندازه شرکت شما چقدر است، مهم است که تشخیص دهید چه زمانی نیاز به استخدام یک آژانس سئو دارید. در حالی که ممکن است دلایل شما برای شراکت با یک شرکت سئو متفاوت باشد، آژانس مناسب می تواند تاثیر زیادی بر سود شما داشته باشد. چند دلیل برای استخدام یک شرکت سئو عبارتند از: کسب و کار خود را در یک صنعت رقابتی یا خاص رشد دهید از توسعه اخیر یا راه اندازی محصول خود پشتیبانی کنید درآمد، فروش و نرخ تبدیل خود را افزایش دهید رتبه خود را برای نتایج جستجوی ارزشمند بهبود دهید
در زمان های زیر باید به فکر استخدام شرکت سئو باشید:
  • زمانی که کسب و کار شما تخصص لازم را ندارد
  • وقتی تیم شما وقت ندارد
  • وقتی شرکت شما نتایج خوبی نمی گیرد

مطالب مشابه

هنوز هیچ دیدگاه ثبت نشده است، لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *