طراحی وب سایت

نقطه شروع بازاریابی دیجیتال

وبسایت، راهکار تجارت الکترونیک​

۱۰۰٪ مطابق با نیاز شما

محصولات و خدمات خود را به سادگی از طریق وبسایت یا فروشگاه اینترنتی خود  بفروشید و مدیریت کنید. ما امکانات زیادی از سطح مبتدی و کوچک تا سطوح بالای کسب و کار را برای ارائه بهترین عملکرد برای شما ایحاد می کنیم. 

 
onpage-full-slide-03-3

چرا نیلا؟

برنامه نویسی قدرتمند

ما با توجه به نیاز شما و شرایط کسب و کار شما وبسایتتان را طراحی می کنیم. طرح های ما علاوه بر در نظر گرفتن اصول گرافیک٬ کسب و کار شما را به بهترین نحو معرفی خواهد نمود تا برتر از همه باشید.

برنامه نویسی قدرتمند

دنیای برنامه نویسی دنیای وسیعی است و شما گزینه های فراوانی برای پیاده سازی وبسایت خود دارید. ما به شما کمک می کنیم تا بهترین گزینه را برای طراحی وبسایت خود انتخاب کنید تا تمرکز اصلی شما متوجه کسب و کارتان باشد.

برنامه نویسی قدرتمند

حتی پس از تحویل وبسایت ما را همراه خود بدانید. پشتیبانی فنی نامحدود و با امنیت کامل در بستری مناسب به شما ارائه می‌شود. شما می‌توانید با خیال آسوده تمرکز خود را بر گسترش و پیشرفت وبسایت خود قرار دهید و نگرانی بابت مشکلات فنی را به ما بسپارید.

از وبسایت خود چه انتظاراتی داشته باشید؟

مدیریت محتوا

به راحتی عکسهای خود را روی سایت قرار دهید و متن ها را حرکت دهید، بخشی از صفحه را اضافه یا حذف کنید. فونت ها و رنگ ها را تغییر دهید و مطالب جدید را به سایت خود اضافه و مطالب قدیمی را حذف کنید. تمامی این کارها فقط با چند کلیک ساده در وبسایت شما اتفاق می افتد.

02
05

طراحی ریسپانسیو

وبسایت شما باید برای همه دستگاه ها قابل استفاده باشد، ما وبسایت شما را فقط یکبار طراحی می کنیم ولی برای تمامی دستگاه ها مانند موبایل و تبلت نیز قابل استفاده است. با این کار علاوه بر اینکه تمامی افراد و با هر وسیله ای می توانند از وبسایت شما استفاده کنند رتبه بهتری هم در نتایج گوگل بدست خواهید آورد.

میزبانی قدرتمند وبسایت

سرویس هاست مورد استفاده ما از بهترین سرویس دهندگان ایرانی و خارجی با بهترین سرعت و امنیت تامین می‌شود. همچنین گواهینامه SSL برای وبسایت شما تهیه خواهیم نمود تا نتایج بهتری از لحاظ امنیت و نمایش در موتورهای جست و جو بدست آورید.

011
031

یکپارچگی وبسایت

وبسایت شما باید با طیف وسیعی از سیستم های تحت وب یکپارچگی داشته باشند تا شما براحتی بتوانید برای اپلیکیشن، درگاه خرید، یا هر نوع اتصال دیگری از آن استفاده کنید. ما امامی این امکانات را در وبسایت شما فراهم می کنیم تا در آینده بتوانید به راحت ترین شکل ممکن وبسایت خود را توسعه دهید.

دامنه . وبسایت . فروشگاه اینترنتی . ابزار بازاریابی دیجیتال

از وب سایت ها و فروشگاه های آنلاین گرفته تا ابزار های بازاریابی دیجیتال را برای پیشبرد اهداف بازاریابی شما پیاده سازی می کنیم. تا بتوانید علاوه بر استفاده از یک وبسایت حرفه ای٬ سرنخ های تجاری خود را مدیریت کنید و با استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی دیجیتال فرصت های برنده خود را افزایش بدهید. ما وب سایت طراحی می کنیم. وب سایتی که می‌توانید با آن کسب و کار خود را پیش ببرید.