Skip to content

اکنون که حساب اینستاگرام خود را ایجاد و بهینه سازی کرده اید، وقت آن است که شروع به پست کردن مطالب عالی کنید. اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که چندین نوع محتوا از جمله عکس، فیلم و استوری را ارسال کنید.

بیایید در مورد انواع مختلف پست اینستاگرام و برخی از بهترین شیوه ها برای تشویق مشارکت فالوورها صحبت کنیم.

 

۱– تصاویر

رایج ترین پست در اینستاگرام، پست تصویری است. هنگام ارسال تصاویر، انواع عکس ها را به اشتراک بگذارید. تنوع نشان می دهد که نام تجاری شما متنوع است و فالوورهای شما را به روش های مختلفی به خودش جذب می کند.

همچنین به خاطر داشته باشید که کاربران اینستاگرام به دنبال پست های واقعی از برندها و تجارت ها هستند – نه تبلیغات آشکار. سعی کنید فرهنگ شرکت خود را با عکس های سبک زندگی و ظاهری که مربوط به پشت صحنه می شود به تصویر بکشید. از ارسال عکس های زیاد از محصول خود اجتناب کنید.

مثال: اینستاگرام نایک شامل عکس های محصول است، اما اکثر آنها ورزشکاران واقعی، کنسرت ها و… را نشان می دهند که کاراکتر برند نایک را به طور کلی ارتقا می دهد.

همان طور که در این برنامه جستجو می کنید و موضوعات جدیدی را کشف می کنید، خواهید دید که انواع بی شماری از تصاویر وجود دارند که می توانید آن ها را به اکانت خود بفرستید. خلاق باشید! به هر مفهوم یا سبکی که فکر می کنید برای نام تجاری شما خوب و سودمند است، توجه کنید.

برای شروع، لیستی از انواع تصاویر موفق اینستاگرام را گردآوری کرده ایم.

 

پست های دارای پشت صحنه

این پست ها نگاهی اجمالی به بخشی از کسب و کار شما ارائه می دهند که معمولاً مردم آن را نمی بینند. مصنوعی نبودن این عکس ها موضوع بسیار مهمی است – حفظ اصالت در این کار مهم است!

به طور مثال شرکت دم آوری هوانوردی با نمایش کارکنان خود در محل کار، نگاهی به فرهنگ شرکت خود نیز ارائه می دهد.

محتوای عالی می تواند درست در مقابل چشمان شما باشد، در اینستاگرام افرادی که برای شما کار می کنند. (فقط مطمئن شوید که پوستر اصلی را برچسب گذاری کرده یا اعتبار دهید.) ارسال مجدد عکس های کارکنان شما راهی آسان برای تنظیم محتوای معتبر و انسانی سازی کسب و کار شما است. مخاطبان شما نه تنها با نام تجاری شما درگیر می شوند، بلکه با کارکنان شما نیز پیوند و ارتباط پیدا می کنند.

مثال: پارک Fenway اغلب تصاویری را که خدمه محوطه هنگام آماده سازی ورزشگاه به اشتراک می گذارند بازنشر می دهد.

پست های آموزشی نکاتی را در مورد چگونگی انجام یا ایجاد کاری ارائه می دهند. عکس ها یا فیلم ها معمولاً دستورالعمل ها را به گونه ای ارائه می دهند که سریع و آسان دنبال می شوند.

مثال:مجموعه ویدئویی محبوب طعم خوشمزه از آموزشی است اما بسیار سرگرم کننده است و به راحتی قابل تکرار است.

پست های یک اینفلوئنسر از شهرت یک فرد مشهور یا یک مکان عمومی مشهور برای تبلیغ نام تجاری شما استفاده می کنند. این پست ها اغلب شامل تصاویری تأثیرگذار است که از محصول شما استفاده می کند یا با آن تعامل دارد. یکی از مزایای اصلی پست های اینفلوئنسری جلب توجه مخاطبان دیگر است.

مثال: هدف سفر یک کوهنورد و عکاس مشهور الکس هانولد را با استفاده از یکی از ایستگاه های شارژ انرژی خورشیدی نشان می دهد. Goal Zero نه تنها به مخاطبان خاص خود دست پیدا می کند، بلکه چیزی حدود 500000 نفر نیز به فالوورهای الکس افزوده می شود.

پست های انگیزشی

یک پست انگیزشی یک تصویر ساده را با یک نقل قول یا یک متن دل انگیز ترکیب می کند. این پست ها مخاطبان شما را تشویق می کنند و ارزش برند شما را تقویت می کنند. این کار در حالی موثر است که تعداد ارسالشان کم باشد. برنامه هایی مانند Quipio و Typic می توانند به شما در افزودن متن به عکس که مطابق با دستورالعمل های نام تجاری شما کمک کنند.

مثال: Foundr غالباً برای تشویق کارآفرینان، صاحبان مشاغل کوچک و بازاریابان، پست های انگیزشی را به اشتراک می گذارد. همچنین پست ها باید به عنوان یک شرکت رسانه ای تجاری با فعالیت های شرکت مطابقت داشته باشد.

محتوای ایجاد شده توسط کاربر

مشابه بازنشر مجدد کارکنان، محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) محتوایی است که حاصل تلاش های فالوورهای شما است. پست های برچسب گذاری شده شما با هشتگ مارک شما یک منبع عالی برای این نوع از پست ها و محتواها به شمار می رود.

به اشتراک گذاشتن عکس های فالوورهای خود نه تنها باعث ایجاد حس خوب در کاور و صفحه اصلی پیج می شود، بلکه نشان می دهد که شما واقعاً به مشتریان خود اهمیت می دهید. فقط کافی است مطمئن شوید که پست اصلی را با برچسب یا در کپشن اعتبار بخشی کرده اید. برای ارسال مجدد محتوای تولید شده توسط کاربر، تصویر اصلی و پست اصلی را برش دهید یا از یک برنامه بازنشر مانند Repost برای اینستاگرام استفاده کنید.

به طور مثال می توان به WeWork اشاره کرد که یک کمپین سالانه برای سگ ها است و بهترین آثار ارسالی را با هم در یک تقویم سالانه گردآوری می کند. اگرچه WeWork هر تصویر برچسب گذاری شده را بازنشر نمی دهد، اما کمپین آنها به ایجاد دسترسی و مشارکت ارزشمند کمک می کند.

اخبارپردازی (پست های مرسوم تعطیلات)

به نظر می رسد این روزها برای همه چیز “تعطیلات” وجود دارد. رویدادهایی مانند روز ملی خواهر و برادر و روز ملی بستنی باعث ایجاد مشارکت زیادی در رسانه های اجتماعی می شود. با شرکت در یک روند محلی، ملی یا جهانی به این سرگرمی بپیوندید. یک پست روزنامه نگاری راهی عالی برای ارسال مطالب طنزآمیز است که به رویدادهایی با این سبک مربوط می شود.

مثلا دم در کریدور روز افتتاح توله ها را جشن گرفت. از طریق این پست، رستوران های زنجیره ای آمریکایی از سرگرمی محبوب آمریکایی استفاده کردند.

ثبت و ویرایش عکس های اینستاگرام

تمام پست هایی را که می توانید در اینستاگرام ارسال کنید مورد بررسی قرار دادیم.

حالا بهتر است راه هایی را برای اطمینان از موفقیت محتوای خود مرور کنیم. برخلاف سایر بسترهای شبکه های اجتماعی، چیدمان ساده پروفایل اینستاگرام شما را مجبور می کند که بر رویکیفیت محتوا تمرکز کنید نه کمیت آن. این موضوع برای تعامل پیدا کردن با فالوورها بسیار عالی است، اما در عین حال باعث می شود که نتوانید یک محتوا با رده کیفی متوسط را از دید دیگران پنهان کنید. پس بهتر است نهایت تلاش خود را برای استفاده از تصاویر با وضوح بالا در اینستاگرام خود انجام دهید.

تصاویر مربع باید 1080 در 1080 پیکسل باشند. تصاویر افقی باید 1080* 566 پیکسل و تصاویر نمایه باید 1350 * 1080 پیکسل باشند.

 صرف نظر از اندازه تصاویر بارگذاری شده، هر تصویر به صورت مربع در فید نمایه شما نشان داده می شود.

 

چگونه با گوشی هوشمند خود یک عکس عالی بگیرید؟

ممکن است به این موضوع فکر کنید که چگونه باید عکسی عالی و با کیفیت بالا را بدون دوربینی با کیفیت بالا ثبت کنم؟ جای نگرانی نیست! فناوری دوربین تلفن آنقدر پیشرفت کرده است که اکنون با دوربین های هزار دلاری هم می تواند رقابت می کند.

عکاسی شگفت انگیز دیگر تنها به آنهایی که دوربین حرفه ای دارند محدود نمی شود. می توانید با استفاده از ابزاری که قبلاً نیز در دست داشته اید و همین گوشی های تلفن همراه شما محسوب می شوند، عکس های چشم نوازی بگیرید که مخاطبان شما دوست داشته باشند. در اینجا نکاتی برای رشد فالوور و تعامل با اینستاگرام آورده شده است.

 

۱- از قانون یک سوم پیروی کنید.

برای بهبود فوری ترکیب عکس، هدف خود را بر روی قرار دادن سوژه خود در تقاطع مجموعه ای از خطوط عمودی و افقی قرار دهید. این تکنیک که به عنوان قانون یک سوم شناخته می شود، در بین نقاشان، تصویرگران و عکاسان رایج است.

قرار دادن سوژه در خارج از مرکز باعث ایجاد عدم تعادل جزئی می شود که توجه بیننده را به خود جلب می کند. برای روشن کردن خطوط شبکه (در iPhone)، به تنظیمات> عکسها و دوربین بروید و Grid را روشن کنید.

۲- تمرکز بر روی یک موضوع واحد

زمانی که بر روی یک موضوع واحد و مشخص تمرکز کنید، متوجه می شوید که می توانید با این کار توجه بیشتری را از مخاطب خود دریافت کنید. اگر در یک عکس چندین و چند سوژه داشته باشید، احتمال آن که توجه مخاطب به هدف اصلی شما جمع نشود بسیار بالا می رود که می تواند در نتیجه کار تاثیر منفی زیادی بگذارد.

۳- استفاده از فضای منفی

فضای منفی، به فضای خالی اطراف سوژه شما گفته می شود. گذاشتن فضای منفی در اطراف سوژه، توجه را به فوکوس دلخواه تصویر شما جلب می کند و از شلوغ جلوه دادن آن تصویر جلوگیری می کند.

۴- جستجوی دیدگاه های جالب

مردم عادت کرده اند تا دنیا را از دریچه چشم هایشان ببینند. برای خلق عکس های جالب و تازه، از عکس هایی از دیدگاه های مختلف استفاده کنید. چشم انداز عکاسی خود را تغییر دهید با این کار می بینید که یک پرنده یا یک کرم شب تاب تا چه حد می تواند جذاب باشد. این کار را با زوایای مختلف آزمایش کنید تا دیدگاه های جدیدی در مورد مناظر مشترک پیدا کنید.

۵- از قابلیت تقارن و الگوها استفاده کنید.

چشم انسان به طور طبیعی به سوی اشکال و اجسام متقارن کشیده می شود. گاهی اوقات، بهتر است قانون یک سوم را زیر پا بگذارید و صحنه را در قاب خود قرار دهید. خطوط اصلی یکی دیگر از اشکال خاص تقارن است که چشم را به سمت عکس می کشانند. یک الگو می تواند ساخته دست بشر باشد، مانند کف کاشی، و یا طبیعی باشد، همچون گلبرگ روی یک گل یا انگور روی شاخه درخت. برای اینکه همه چیز واقعاً جالب باشد بهتر است الگو را با موضوع خود بشکنید.

۶-استفاده از نور طبیعی

نورپردازی استاندارد بالای سر، سایه ها و هایلایت های خشن ایجاد می کند که مناطق تاریک و روشن ناخواسته ای را در عکس های شما ایجاد می کند. برای جلوگیری از این اتفاق، تا جایی که ممکن است از نور طبیعی ملایم استفاده کنید. سعی کنید در کنار پنجره عکس بگیرید. برای عکس های بیرون از منزل، نیم ساعت درست قبل از غروب آفتاب و بعد از طلوع آفتاب غالباً چشمگیرترین و بهترین نور را به دلیل کم بودن نور خورشید در افق خواهید داشت.

مطالب مشابه

هنوز هیچ دیدگاه ثبت نشده است، لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *