Skip to content

با مقاله آشنایی با اسلایدشیر همراه باشید. پلتفرم های به اشتراک گذاری ارائه، مانند دیگر پلتفرم های اجتماعی، نقشی حیاتی در تحقیقی دارند که خریداران شما مدت ها قبل از برقراری تماس با شما، انجام می دهند.پلتفرم های به اشتراک گذاری ارائه مانند SlideShareو Scribdیک راه دیگر برای نمایش محتوای شما، آموزش مخاطبان شما و پشتیبانی از راهبرد سئوی شما هستند.

محتوایی را بارگذاری کرده و به اشتراک بگذارید که به شخصیت های خریدار شما پرداخته و سایت های بسیار محبوب با هر شخصیت را پیگیری کنید.سپس، موضوعات و محتوایی را به بهترین شکل روی سایت های مختلف کار می کند، تصحیح نمایید.انواع محتوایی که شاید بخواهید به اشتراک بگذارید، شامل اینفوگرافیک ها، دسته های اسلاید و اسلایدهای وبینار است.


نکات و ترفندها 

آن را بخشی از چیزی بزرگتر کنید:ارائه شما زمانی قوی تر است که بخشی از ابتکار یک محتوای بسیار بزرگتر باشد.اگر ارائه شما بخشی از یک کمپین بزرگتر باشد، این امکان را دارید که بیشتر مخاطبان خود را درگیر کنید، با محتوایی که می دانید آنها به آن مورد علاقه دارند.

ارائه خود را بر پایهیک موضوع قرار دهید که در آن شما یک متخصص هستید: متخصصان با اهمیت را در شرکت خود برای موضوعاتی قرار دهید که در آن با دانش هستند.این تضمین می کند که شما در حال یک نکته کلیدی تخصصی و منحصربفرد درباره یک موضوع و ارائه ارزش به مخاطب خود هستید. SlideShare موسسه بازاریابی محتوا، محتوای آموزشی حول جنبه های مختلف بازاریابی محتوا را برای کاربران فراهم می کند که تخصص آنها است، از چگونگی کارها تا خرید ذینفعان تا سئو.

آن را در جاده بیاورید: از ارائه خود خارج از پست کردن ساده ی آن به یک پلتفرم به اشتراک گذاری ارائه، استفاده نمایید.آن را در یک جلسه شرکت، گروه های کاربری، دورهمی و کنفرانس ها به اشتراک بگذارید.

ارزش SEOرا دریافت کنید: اطمینان حاصل کنید که تمام سخنرانی های خود را برای SEO بهینه سازی می کنید، بنابراین می توانید پاداش موتور جستجو را از کارهایی که انجام داده اید، به دست بیاورید و ترافیک را نه تنها به ارائه و کانال خود، بلکه به وب سایت خود بازگردانید.

امیدوارم از مقاله آشنایی با اسلایدشیر لذت برده باشید.