Skip to content

مدیریت شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی

مدیریت شبکه های اجتماعی

مشاوران راهکارهای بازاریابی نیلا به نوعی مکانیک، جراحان و استادان بازاریابی رسانه های اجتماعی هستند.

با تجربه در تمام کانال ها و صنایع، مشاور شما به منظور حضور اجتماعی برند شما، دانش تخصصی دارد.

مدیریت شبکه های اجتماعی

خدمات مشاوره ای و مدیریت شبکه های اجتماعی

مدیریت شبکه های اجتماعی، بینش تخصصی برای پیاده سازی استراتژی های رسانه ای اجتماعی که به نام تجاری شما سفارشی شده اند، ارائه می دهندما مشاوره مستمر در مورد به روز رسانی کانال، روند، تغییرات، راه حل های تعاملی و استراتژی های رشد ارائه می دهیم.

هنگامی که شما با راهکارهای بازاریابی نیلا کار می کنید، همه چیز به طور پیش فرض برنامه ریزی شده است، بدین معنی که تمام ذینفعان دیدگاه کاملی از گذشته، حال و آینده از بازاریابی رسانه های اجتماعی شما خواهند داشتاین تلاش ها شما و تیم شما را قادر می سازد تا در یک فضای اجتماعی شلوغ صدای قدرتمند و قابل اعتمادی ایجاد کنید.

مدیریت شبکه های اجتماعی

شما بدون آموزش در مسابقه ماراتن شرکت نخواهید کرد. ما رسانه های اجتماعی را بدون استراتژی مدیریت نمی کنیم.

علاوه بر انتشار پست ها در شبکه های اجتماعی، مشاور شما استراتژی های ۳۶۰ درجه ای را ایجاد می کند که تمام پلت فرم های انتخابی شما را شامل می شود. ما محتوایی را به اشتراک می گذاریم که به با اهداف شما مرتبط  باشد و انرا تقویت بخشد. در واقع هدف ما هدایت رسانه اجتماعی هدف دار است.

با تمرکز بر جذب بینندگان از طریق محتوای مربوطه و شبکه سازی با نفوذگران صنعت، رسانه های اجتماعی چیزی بیش از یک استراتژی بازاریابی است. و در واقع استراتژی تجاری است. 

ما کانال های اجتماعی شما را به طور ماهانه مدیریت می کنیم و این خستگی و مسوئولیت را از شما و تیم شما می گیریم. هر استراتژی مدیریتی، هدف هر کانال اجتماعی را نشان می دهد، به شما این امکان را می دهد که منابع را به پلتفرم هایی که مخاطبان شما بیشتر از آن استفاده می کنند اختصاص دهند.

مدیریت شبکه های اجتماعی
شبکه اجتماعی

بینش های قدرتمند

مشاوران راهکارهای بازاریابی نیلا داده ها را متفاوت تر از دیگران مشاهده می کنندبا تجربه فراوان و شهود اجتماعی، اعداد را از طریق منشور اهداف تجاری شما تفسیر می کنند.

ما گزارش های سفارشی را ارائه می دهیم که در آن عمیق تر به داده ها پرداخته شده است، تا درباره عملکرد استراتژی شما به بینشی عمیق برسیماگر چیزی کار نمی کند، ما گام های تاکتیکی را برای حل آن تعریف می کنیم.همچنین هر معیار نا متعارف را حذف میکنیم تا تجزیه و تحلیلهای شما دقیق و قابل اجرا باشدرئیس شما از این بابت از شما تشکر می کند.

از طریق پیگیری شبکه های اجتماعی، استراتژیست شما و مدیر شبکه های اجتماعی مشخص می کند که چگونه نام تجاری در کانال های اجتماعی عنوان شده استاو هر گونه نگرانی را نشان می دهد و راه حل های سریع ارائه می دهد تا ادامه مکالمات مثبت برقرار باشد.

تحقیق استراتژیک

مشاوران در مورد روش ها تحقیق می کنند تا رسانه اجتماعی شما را به سطح بعدی پیش ببرند و با تیم شما همکاری می کنند تا این اتفاق بیفتدهیچ راه حل ثابتی وجود ندارد.

از یک استراتژی کلیدی محتاطانه گرفته تا صرفه جویی در تبلیغات و شبکه های مربوطه برای  برند شما، ما یک طرح برای موفقیت نام تجاری شما ایجاد می کنیم.

ما در تمامی ابزارهای پشتیبانی کننده صنعت، از جمله Sprout Social، Google Analytics، BuzzSumo، SEMrush و بسیاری دیگر، مسلط هستیماگر داده هایی دارید که باید در مورد آن اطلاعاتی را بدانید، ما از آن آگاهیم.

سوشال مدیا
اینستاگرام

راه حل های هدفمند

راهکارهای بازاریابی نیلا چندین راهکار مخصوص برای برند شما ارائه می دهد که حضور رسانه های اجتماعی شما را افزایش می دهد.

با مدیریت شبکه های اجتماعی، ما به شما بهترین مکان و زمان سرمایه گذاری برای رسیدن به بهترین نتیجه را پیشنهاد می کنیماستراتژیستهای ما در همه سیستمهای بزرگ اجتماعی مشغول به کار هستند و در اجرای آگهی های تبلیغاتی، بازاریابی، اشتراک و کمپین های خرید گوگل به خوبی سر رشته دارند.

برای توییتر، ما توییت زنده و افزایش فالوور را دنبال می کنیمبرای مشارکت و جذب کاربران در همه صفحات، ما مسابقات رسانه های اجتماعی را ایجاد و مدیریت می کنیم.

ما از انتشارات مطبوعاتی را برای تبدیل رویدادهای قابل توجه شرکت شما به حضور بیشتر ، آگاهی از برند و پوشش صنعتی استفاده می کنیمما بازاریابی خبرنامه های ایمیلی را مدیریت می کنیم تا مشترکان شما را در جریان اخبار بگذاریم و فالوور های شما را به طور کامل در کسب و کار تان به روز نگه داریم.

برای ایجاد ارتباط محتوای خود به مخاطبان، تیم راهکارهای بازاریابی نیلا شما شخصی سازی خریدار را ایجاد می کنداین رویکرد شما را قادر می سازد تا با راهبردهای بیشتری با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و نسبت به ROI بهتر عمل کنیدو مدیریت شبکه های اجتماعی بهتری داشته باشید. 

هویت اجتماعی

هر نام تجاری نیاز به یک شخصیت داردرسانه های اجتماعی پدیده ای است برای صدای این شخصیت.

با توسعه تقویم محتوای تبلیغاتی، نقشه برداری محتوای SEO محور و تحقیق و توسعه شخصیت، راهکارهای بازاریابی نیلا به شما کمک می کند تا هویت اجتماعی شما توسعه و اصلاح یابد.

ما جامعه اجتماعی شما را بررسی می کنیم، حضور آنلاین حضور اجتماعی رقبا را تجزیه و تحلیل می کنیم و تصورات فعلی مخاطبان شما از نام تجاری تان را تعیین می کنیمبا استفاده از این بینش، ما راهکارهایی را به کار می بندیم که نام تجاری شما را به بالاترین حد خود میل پیدا کند

بازاریابی شبکه های اجتماعی

همکاری تمام و کمال

مشاوران راهکارهای بازاریابی نیلا کار با رسانه های اجتماعی را آسان می کنندبا درک ذاتی اهداف و مقاصد خود، ما در جهت موفقیت تلاش می کنیمما پیروزی های کوچک و بزرگی را خواهیم ساخت و بر در همان راستا ادامه می دهیم تا نتایج نهایی برسیم.